5. Atramedes

Moderátor: Kamenitxania

Odpovědět
Frantacz
Příspěvky: 729
Bydliště: Brno

5. Atramedes

Příspěvek od Frantacz » úte 22. úno 2011 8:28:30

Nástřel taktiky Atramedes:

Obecně :
Atrouš jednotlivé hráče nevidí, ale detekuje podle zvukové odezvy, kterou vytváří. Ke kontrole odezvy kterou vysíláte slouží SONIC BAR na obrazovce. Když na něm bude hodnota 100, ví boss přesně kde jste a killne vás. Pro přehled kdo má jak velkou hodnotu SONIC BARU si zapněte v DBM .
Získávání bodů do SONIC BARU se děje chybami jednotlivců, reset bodů celému raidu se děje při použití GONGŮ , kterých je 10 a jsou na jedno použití, protože je boss postupně likviduje.
Boj má dvě fáze, které se střídají pozemní ( trvá 80sec ) a vzdušnou (trvá 40 sec).
Začíná se vždy na pozemní fázi.
Chodí se na jednoho tanka.

1/ Tank natáhne bossíka do středu místnosti a otočí ho zády ke vchodu.
2/ Určí se jeden hráč na gongy a druhý hráč jako záloha ( mág, druid, šamík atd, je potřeba zrychlení, blink apod.) Hned po použití gongu dostane hráč 5sec stun a pak se na GONG boss zaměří a zlikviduje ho nejlépe i s jeho obsluhou, takže rychle pryč.
3/ Zbytek raidu se rozestaví okolo bosse tak aby bylo pokrytí healem.
4/SEARING FLAME tato abilita se přerušuje použitím GONGU
5/ SONIC BREATH Atrouš se otočí na hráče s nejvyšším SONIC BAREM a za 2 sec vyšle na něj paprsek který vymete vše živé před bossem. Hráč začne utíkat před palamenem vždy doleva směrem vedle bossíka, všichni okolo něj uhnou z cesty nejlépe doprava.
6/ V průběhu celého boje vysílá bossík SONIC DISC, které detekují hráče a zvyšují jim SONIC BAR, pohybují se pomalu a musí se jim uhýbat.
7/ když bude někdo mít SONIC BAR blízko ke 100 a nebude se zrovna castit SEARING FLAMES musíme použít GONG i mimo pořadí ale neplýtvat pokud možno jinak tech 10 nám vystačilo akorát.
8/ Při vzdušné fázi boss používá SONIC BOMB, jsou označeny jako SONIC DISC v pozemní fázi jen se nepohybují a v následující vteřině do jejich místa dopadne bomba.
Druhá zmodifikovaná abilitka je RAORING FLAME BREATH, který zaměří paprsek na jednoho hráče a v jeho trajektorii zanechává plameny. Měli bychom se je snažit dostat na okraj kružnice. Rychlost paprsku se zvyšuje. Účelem je kitovat paprsek co nejdéle, když už hoří hráči zadek, tak se použije GONG a paprsek se vydá za gongařem.
Musí se použít :
jakékoliv zrychlení,
všichni z cesty
když dohání hráče, použít GONG, v tom případě se zaměří paprsek na toho kdo použil GONG




Video :http://www.youtube.com/watch?v=uQSenpFt ... re=related
Obrázek

Obrázek

Uživatelský avatar
Archonik
Příspěvky: 40

Re: 5. Atramedes

Příspěvek od Archonik » úte 22. úno 2011 8:38:44

Jenom par postrehu z pohledu healera.

Healovani neni zase az takovy problem, dulezite je vyhybat se vsem abilitam co atramedes casti tak, aby clovek mel co nejmensi sound bar.

Pokud mate sound bar na hodnote 100 nezachrani vas nic (ani divine shield, magovska kostka, proste nic)

Ve vzdusne fazi, pokud probehnete pres plameny co atramedes zameril na toho jednoho utikajiciho hrace tak dostane vas sound bar obrovsky boost tzn. opatrne.

Celkove to ale neni nijak tezky fight.

Urocissa
Příspěvky: 318

Re: 5. Atramedes

Příspěvek od Urocissa » úte 22. úno 2011 8:52:19

Boss má velkou melee range, takže tank i melee depska můžou stát s velkým odstupem a včas reagovat na ty sonické kruhy v pozemní fázi (Sonic disc).

Uživatelský avatar
Archonik
Příspěvky: 40

Re: 5. Atramedes

Příspěvek od Archonik » ned 27. úno 2011 23:50:22

Addi pred bossem

Pravá strana
1. Spirit of Angerforge - Stoneblood - Purguje nepratelske efekty
2. Spirit of Burningeye - Whirlwind
3. Spirit of Thaurissan - Heroism (+25% dmg)
4. Spirit of Ironstar - Execution (Cast ve stylu Valkyr z ToC, promlatit stit, prerusovat, jinak ik komukoliv)

Levá strana
1. Spirit of Moltenfist - Thunderclap
2. Spirit of Anvilrage - Stun + vysoká damage (AOE)
3. Spirit of Shadowforge - Chain Lightning
4. Spirit of Corehammer - 100% více damage

Addi funguji jednoduse, pokazdy kdyz add umre, tak se vsichni ostatni addi healnou na 100% a jeden z nich ziska schopnosti toho co umre. Zabijet postupne.

Atalaxarios
Příspěvky: 22

Re: 5. Atramedes

Příspěvek od Atalaxarios » pát 25. bře 2011 19:10:27

V první fázi by se mělo stát po skupinkách (rangedka, tank, meleečka) rangedka stojí na boku bosse a při kruzích se jednoduše uhne vedle a vrátí se zpět na původní pozici. Při sonic breathu se odbíhá od sebe navzájem (target na jinou stranu než zbytek). Je to kvůli snadnějšímu AoE healu při modulation. Je to vysvětlený v tankspot guidě na http://www.youtube.com/watch?v=76_r3fgddV4

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů