Siegecrafter Blackfuse

Moderátor: Kamenitxania

Odpovědět
Uživatelský avatar
Annakunda
Příspěvky: 316
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Siegecrafter Blackfuse

Příspěvek od Annakunda » ned 05. led 2014 0:13:00

Siegecrafter Blackfuse



je dvanáctý boss v Siege of Orgrimmar. Toto je velmi složité setkání, během kterého bude váš raid muset bojovat nejen proti Blackfuse, ale také se vypořádat s velkým počtem "gadgets a zařízení.



1. Přehled Boje

Setkání proti Siegecrafter Blackfuse je jednofázový boj. Váš raid bude čelit nejen samotnému bossovi, ale také několika druhům addů.
K dispozici jsou dva dopravníkové pásy, každý se nachází vždy na konci místnosti, kde budete bojovat s Blackfuse. V průběhu boje v pravidelných intervalech se na severozápadním dopravníkovém pásu objeví několik neaktivních addů. Vaši členové raidu se můžou pohybovat až na tento dopravník a zaútočit na addy, ale jen jeden může být zabit, protože po jeho smrti se zbývající stávají imunní. Brzy po tom, každý z addů, který nebyl zabit se objeví na severovýchodním dopravníku, kde na ně nemůže být zaútočeno a odkud oni používají své schopnosti proti RAID pro určitou dobu.


2. Struktura Boje


2.1. Layout místnosti

RAID začíná boj ve velkém kruhu, který se nachází v mnohem větší místnosti. Tato kruhová oblast je místo, kde se nachází Siegecrafter Blackfuse, a je obklopena lávou. Většina členů raidu bude omezena na tuto platformu po dobu trvání boje, kde budete bojovat s Blackfuse a někteými z jeho addů.


2.2. Dopravníkové pásy

Existují dva dopravníkové pásy v místnosti, které se nachází podél severozápadní a severovýchodní stěny, díky lávě hráči nemohou vyskočit na tyto pásy, ale na severozápadní pásový dopravník se lze dostat i přes lávu. Hráči mohou dosáhnout tohoto pásového dopravníku prostřednictvím systému dopravních potrubí (ala Super Mario). Tyto trubky jsou umístěny na plošině, u pásového dopravníku, a hráči mohou jednoduše přejít v potrubí, aby tím se ocitnout na tomto dopravníku.
Hráči, kteří použijí dopravní potrubí na cestu na pás budou poté debuffed Pattern Recognition , což jim brání se pomocí potrubí dostat do dopravníkového pásu po dobu 60 sekund. K dispozici jsou dvě trubky, ale nezdá se, že by byla jakákoli omezení počtu různých hráčů, kteří mohou používat trubky, nebo počet hráčů na dopravním pásu ve stejnou dobu.

Na dopravním pásu se děje několik věcí.
Matter Purification Beam jsou škodlivé paprsky ohně, které se nachází podél pásu. Při styku s nimi dojde k velkému fire damage do hráče, ale protože jejich cesta je předem označena, lze se jim vyhnout.
• Dopravní pás je neustále v pohybu vpřed, a to také způsobí, že se hráči pohybují vpřed společně s ním. Hráči mohou jít proti tomuto pohybu, s cílem zpomalit rychlost, kterou se pohybujete vpřed a prodloužit tak čas, který můžete strávit na dopravníku.
• Několik addů je dodáno před dopravníkový pás. Tyto addy probereme ve zvláštním oddíle , ale teď se jen zmíníme, že jsou neškodní, a že vaši členové raidu můžou zabít adda dle svého výběru, zbývající se stávají imunní, jakmile jeden z nich umře.
Když jsou hráči připraveni opustit dopravníkový pás, můžou tak učinit tím, že skočí do podobné sady trubek, které se nachází na druhém konci dopravního pásu, které hráče dovedou zpět na nástupiště. Na tuto sadu trubek se nevztahuje žádný debuff.


3. Schopnosti


3.1. Siegecrafter Blackfuse


Electrostatic Charge je schopnost, kterou Blackfuse pravidelně používá na tanka. Je to celkem slušně velké množství Nature damage, navíc se stackujícím se debuffem. Debuff zvyšuje damage z Electrostatic Charge o 100% za stack, ale také způsobí, že hráč má o 200% vyšší poškození na jakýchkoliv cíl, který má Reactive Armor (jedna z addů má tento buff). Tato schopnost vyžaduje střídání tanků.
Protective Frenzy je buff, který Blackfuse získá vždy, když je zabit jeden z jeho addů. Ten trvá po dobu 10 sekund, a zvyšuje jeho rychlost útoku o 100%.
Launch Sawblade je schopnost, kterou Blackfuse používá každých 10 sekund. Vytváří pilový kotouč (ostré nože, které se točí na místě), na místě náhodného člena raidu. Uděluje to obrovskou fyzickou damage všem hráčům, kteří s nimi přicházejí do kontaktu a odhodí je to zpět. Na druhou stranu se ale této damage dá využít k ničení jednoho z addů - Automated Shredders. Tento pilový kotouč trvá neomezeně dlouho, ale jeden z addů má schopnost, která ho odstraní ( raid musí provést určitou akci aby se to stalo).
Automatic Repair Beam způsobuje, že Blackfuse automaticky začne léčit jakékoliv poškozené Automated Shredders nebo Crawler Mines , které jsou do vzdálenosti 35 yardů od něj.
Energized Defensive Matrix je buff, který Blackfuse získá, pokud váš raid nedokáže zabít některého z addů, který je v jedné vlně na pásovém dopravníku. Tento buff trvá po dobu 20 sekund a to snižuje poškození Blackfuse o 90%.



3.2. Addi


3.2.1. Automated Shredders

30 sekund po začátku boje, a zhruba každé 2 minuty po tom, Blackfuse přivolá Automated Shredders. Tyto velcí addi mají několik schopností.
Reactive Armor je buff, který snižuje jejich damage taken o 80%.
Death From Above je schopnost, kterou Shredder pravidelně používá. Vyskočí do vzduchu a pak přistane, což udělí obrovské množství fyzického damageí hráčům v okruhu 15 yardů. Po přistání je Shredder omráčen po dobu 5 sekund, během kterých je o 200% vyšší jeho poškození.
Overload je damage do celého raidu, kterou Shredder pravidelně používá. Uděluje velké množství škod a způsobí, že Shredder získá permanentní stack buff zvyšující jeho škody o 30%. Hráči na pásovém dopravníku nejsou tímto poškozeni.

Za zmínku stojí, že Automated Shredders mohou být poškozeni v Launch Sawblade, stejně jako několik dalších addů.



3.2.2. Addi na Dopravníkovém pásu

Každých 40 sekund se na dopravníku objeví nová vlna addů. Tři různé druhy náhodně vybrané z celkem čtyř typů možných addů.
Když se na tomto severozápadním dopravníkovém pásu objeví, nejsou aktivní, nebo nejsou ve složeném stavu. V podstatě to znamená, že oni nedělají nic a mohou být jen napadeni a zabiti, i když, jak jsme se již zmínili, jakmile jeden ze tří addů na dopravníkovém pásu zemře, další dva se stávají imunní.
Addi, kteří nebyli zabiti vyjedou na severovýchodním dopravníkovém pásu o několik sekund později. Poté, co se tak stane, jsou z neaktivního stavu povolání do branné pohotovosti a aktivováni. Jakmile jsou již na tomto dopravním pásu, nelze je již zabít. Tito addi zůstávají na pásu dostatečně dlouho, aby provedli svou jednoduchou úlohu (každý z nich má jednu schopnost a po jejím provedení zmizí). Výjimkou z tohoto pravidla jsou addi s názvem Crawler Mines, kteří skočí dolů na plošinu a musí být zabiti.

Níže uvádíme seznam schopnosti každého ze čtyř typů addů, stejně jako jeho název v deaktivním stavu.

Activated Missile Turrets použijí proti raidu Shockwave Missile.
o Shockwave Missile vytvoří tři ničivé vlny "seismické energie". První vlna narazí na malou oblast kolem Siegecrafter Blackfuse, s následnými vlnami, každá asi 15 yardů široká, dokud není dosaženo hrany nástupiště. Každá vlna má oranžovou výstražnou animaci, která dává hráčům asi 2-3 sekundy času na přesun z postižené oblasti. Hráči stojí v oblasti, která je ovlivněna vlnou dostanou velmi vysoké množství nature damage. Automated Shredders také dostávají poškození od Shockwave Missile. Po jedné Shockwave Missile Missile Turret ze severovýchodní dopravního pásu zmizí.
o Na severozápadním dopravním pásu jsou tyto addi nazýváni Deactivated Missile Turrets.

Activated Laser Turrets použijí proti raidu Superheated .
o Superheated je laserový paprsek, který pronásleduje náhodného člena raidu, a v místě nárazu vytváří škodlivé void zóny. Hráči, kteří stojí v těchto void zónách získají stackující se dotku, která uděluje malé množství fire damage za sekundu po dobu 7 sekund. Automated Shredders také dostávají damage z void zón. Poté, co laserový paprsek pronásleduje hráče po dobu 10 sekund, věžička zmizí.
Na severozápadním dopravním pásu jsou tyto addi nazýváni Deactivated Laser Turrets .

Activated Electromagnets použijí proti raidu Magnetic Crush.
o Magnetic Crush všichní hráči a Launch Sawblade začnou po dobu 10ti vteřin býti přitahování směrem k aktivnímu Electromagnets. Hráči mají možnost tomuto efektu odolávat pomocí běhu na opačnou stranu, ale všechny Launch Sawblade budou nevyhnutelně pokračovat v cestě k aktivním elektromagnetu a poté odstraněny z boje. Jakýkoliv hráč nebo Automated Shredders , kteří přijdou do kontaktu s Launch Sawblade , které jsou tažené k elektromagnetu od nich dostanou damage. Po 10ti vteřinách tento add zmizí.
o Na severozápadním dopravním pásu jsou tyto addi nazýváni Deactivated Electromagnets .

• Několik Crawler Mines seskočí z dopravníkového pásu, zafixují se na náhodné členy raidu a pohybují se směrem k nim.
o Když Crawler Mines dosáhne svého cíle, vyvolává Detonate! , což je samodestrukce, která udělí velké množství fire damage všem členům raidu, a vystřelí je do vzduchu.
o Během první minuty mají tito addi chybu, která se na nich projevuje debuffem Break-in Period, které je činí náchylné k root, snares, and stuns. Po 1 minutě je nahrazen Ready to Go! , který odstraňuje dříve uvedenou chybu a zvyšuje rychlost jejich pohybu.
o Na severozápadním dopravním pásu jsou tyto addi nazýváni Disassembled Crawler Mines.



4. Strategie

Nejprve si řekneme pár rad, než se pustíme více do detailů v následujících sekcích.
• Nechte své tanky provádět pravidelné střídání na Siegecrafter Blackfuse a Automated Shredders , ale zároveň zajistěte, aby byly oba tanci 35 yardů daleko od sebe, aby se zabránilo healovaní adda bossem. Tank bude zabíjet adda Automated Shredders.
• Určete si předem hráče, kteří půjdou vždy na severozápadní dopravníkový pás pokaždé, když se objeví nová vlna addů, a jednoho z nich zabte.
• DPS Blackfuse , i když se snažíte vyhýbat veškerému damage z abilit addů, kteří se zaktivují na severovýchodním dopravníkovém pásu.


4.1. Tankování

Ideální poloha pro tankování Blakfuse je na okraji jeho platformy, hned vedle severozápadního dopravního pásu. Tankování bosse na okraji znamená, že bude jednodušší zabránit damage z vlny Shockwave Missile a tankování v tomto kraji dává RAIDu největší možnou vzdálenost od místa, kde seskakují Crawler Mines.

Tank Blackfuse nemůže také současně tankovat Automated Shredders , protože by se tento add léčil díky auře z Automatic Repair Beam, kdyby přišel do vzdálenosti 35 yardů od bosse. To znamená, že Blackfuse a Automated Shredders musí být tankováni samostatně vždy minimálně 35 yardů od sebe.

Střídání tanků na Blackfuse se musí provádět kvůli debuffu Electrostatic Charge. Za normálních okolností damage, kterou bude dělat tank pod debuffem z Electrostatic Charge na addovi Automated Shredders bude dostatečná na to, aby byl add zabit v době, než bude vyvolán nový, což znamená, že vaši tanci mohou změnit své cíle bez obav, že přivedou Automated Shredders příliš blízko k Blackfuse (stejně se budou muset tanci na bossovi střídat častějí, takže si nového adda vždy nabere tank, který má vícero stacků).

Tank, který tankuje Blackfuse v době, kdy druhý tank zabil velkého adda bude muset být připraven s obranným cooldownem, protože po zabití adda se boss buffne na 10 vteřin Protective Frenzy.

Tank, který tankuje Automated Shredders musí dávat pozor aby nedostal hit z Death From Above . Také je poněkud užitečné vodit Automated Shredders přes různé jinak poškozující ability jiných addů nebo bosse, ale rozhodně to není povinné.



4.2. Pásový dopravník - Úkoly


Nová vlna addů na severozápadním dopravníkovém pásu se objeví každých 40 sekund, ale v důsledku Pattern Recognition debuff, může hráč cestovat na dopravníkový pás každých 60 sekund. To znamená, že budete muset přiřadit dva různé týmy , kteří budou mít toto na starosti.
Hráči na pásovém dopravníku nedostávají žádnou damage (pokud tedy dokáží zabránit poškození z Matter Purification Beam, v opačném případě zemřou tak jako tak), takže není třeba tam posílat žádné healery. Není potřeba ani žádných tanků, takže byste měli přiřadit pouze DPS hráče na dopravníkový pás.
V 10-man, stačí poslat 2 DPS hráče na dopravníkový pás, aby se zajistilo, že požadovaný add je zabit před dosažením konce pásu. V 25-man se posílají 4 hráči.
Konečně nastává otázka pro váš raid , coby měl zabít na tomto pásu za adda. Neexistuje žádná jednoduchá odpověď, protože každá skupina raidu může mít potíže s různými schopnostmi, na základě svých silných a slabých stránek. To znamená, že si myslíme, že byste měli většinou zabít Disassembled Crawler Mines , protože oni jsou nejvíce nebezpeční pro raid. Budete muset pravidelně (nejméně jednou za 3 vlny) zajistit, aby se Deactivated Electromagnets se zaktivoval na druhém pásu, protože díky Magnetic Crush si odstraníme všechny Launch Sawblade z místnosti.



4.3. Hlavní bojová zóna

Zde bude probíhat veškeré DPS do Siegecrafter Blackfuse , během kterého nás budou svými schopnostmi obšťastňovat addi a boss.
Vaši členové raidu budou muset zůstat v dostatečné vzdálenosti od kotoučů, které Blackfuse vytváří pomocí Launch Sawblade. Tyto kotouče výrazně omezují množství prostoru, který váš raid má, takže je to něco, co budete muset brát na vědomí. Kdykoliv Activated Electromagnets použijí proti raidu Magnetic Crush. , ujistěte se, že nestojíte mezi elektromagnetem a kotoučem.
Hráči se budou muset vyhýbat zasažení Death From Above . Overload prostě vyžaduje, aby vaši healeři reagovat odpovídajícím způsobem na takto působou damage do celého raidu. Poškození se zvyšuje, čím déle jsou naživu ( jejich poškození se zvyšuje pokaždé, když dojde k Overload), ale to by neměl být problém, pokud s vaši tanci plní své povinnosti.
Dále členové raidu budou muset inteligentně zvládat manipuleci s z Activated Laser Turrets. Hráči, kteří jsou zaměřeni laserovým paprskem, a kteří zanechávají díky Superheated v místnosti void zóny musí brát paprsky do oblastí, kde nebudou zasahovat do polohy RAIDu, a musí zejména věnovat pozornosti aktuálním umístění kotoučů. Konkrétně je důležité, aby nedošlo k zablokování hráče mezi Launch Sawblade a škodlivé void zóny.
Velmi obtížnou součástí boje je okamžik, když Crawler Mines skočí na bojiště. Hráči, kteří jsou fixováni těmito addy musí před nimi utíkat a tito addi musí být zabiti dříve, než dosáhnou svých cílů. Váš raid by měl využít k jejich rychlé eliminaci debuff Break-in Period. I když tito addi mají nízké HP, je stále důležité, aby nebyli kite vedle Siegecrafter Blackfuse, protože by došlo k jejich healu.
No a nakonec váš raid se bude muset mít na pozoru, aby se zabránilo poškození způsobené Activated Missile Turrets , které použijí proti raidu Shockwave Missile . Vzhledem k tomu, že každá vlna dává hráčům dostatek času, aby se zabránilo v udělení damage z ní, tato schopnost není až tak velmi problematická. Pokud hráči stojí asi 15 nebo 30 yardů od Blackfuse kdy tato schopnost má být použita, pak by měli být velmi blízko k okrajům vln. Rádi bychom také poznamenali, že hunteům jejich schopnost Deterrence funguje tak, aby nedošlo k poškození z této schopnosti.



5. Použití Heroism/ Bloodlust / Time Warp

Doporučujeme používat Heroism/ Bloodlust / Time Warp na začátku boje a těžit z toho, že všechny cooldown DPS hráčů jsou k dispozici a také proto, že není žádný jiný vhodnější okamžik v celém boji.
Obrázek Obrázek Obrázek


Monk tank, to je něco jako pyrotechnik, jakmile ho uvidíš utíkat, snaž se ho předběhnout, protože to už jde opravdu o život.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host