Generál Nazgrim

Moderátor: Kamenitxania

Odpovědět
Uživatelský avatar
Annakunda
Příspěvky: 316
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Generál Nazgrim

Příspěvek od Annakunda » ned 13. říj 2013 4:47:42

Generál Nazgrim


je prominentní postava Hordské tradice, je osmým bossem v Siege of Orgrimmar. Jedná se o poslední setkání, které se koná ve městě Orgrimmar. Během boje bude váš raid čelit Nazgrim samornému a také velkému množství addů.


1. Přehled boje

Během boje proti Nazgrim budete čelit Nazgrimu samotnému, stejně jako řadě addů, které boss pravidelně v průběhu boje přivolává.
Nazgrim napodobuje mechaniku class Warrior, s Rage jako zdrojem pro jeho schopností, a tři druhy postoje. Míra získávání Rage závisí na činnostech raidu a každých 15 sekund bude používat nejdražší možnost, co může. Proto si raid klade za cíl dělat vše tak, aby Rage bosse bylo vždy co nejnižší, jak jen to je možné, aby své nejnebezpečnější ability nemohl používat tak často, jak by určitě chtěl.
Přitom se budete muset potýkat také s addy, které on přivolává.


2. Schopnosti

2.1. General Nazgrim

2.1.1. Rage a postoje

General Nazgrim má Rage zdroj s maximální kapacitou 100. Na začátku boje má Nazgrim má 0 rage, ale existuje mnoho mechanik v boji, které mu umožňují získat Rage. Jeho Rage je velmi důležité, protože většina z jeho schopnosti stojí určité množství Rage. Nazgrim bude používat Rage-kalkulaci každých 15 sekund a bude vždy volit nejdražší možnost, kterou si může dovolit. Nemůže používat Rage-cenou schopnosti častěji než každých 15 sekund, protože má debuff Cooling Off .

Nazgrim získá Rage ze svých schopností a ze svých postojů. Některé schopností , které mu mohou dát Rage závisí na tom, jak dobře vaše raid na ně reaguje. Detailně popíšeme tyto schopnosti v další části.

Nazgrim má tři postoje (Battle, Berserker a Defensive), a každý z nich zvyšuje generaci rage jiným způsobem. Technicky vztato jsou postoje self-buff, z nichž každý trvá 1 minutu a navzájem se vylučují (může mít pouze jeden ve stejný čas). Boss střídá tyto postoje ve stejném pořadí po celý boj.

1. Battle Stance způsobuje, že Nazgrim generuje 1 rage každou sekundu.
2. Berserker Stance zvyšuje Nazgrimu způsobenou škodu a damage o 25%. Zatímco je tomto postoji, Nazgrim nevytváří Rage každou vteřinu, ale jeho schopnosti generují dvojnásobné rage.
3. Defensive Stance snižuje Nazgrim damage o 10% a způsobí, že získá 3 Rage pokaždé, když je napaden (nejdéle však jednou za sekundu). Útoky provedené na bosse, které dělají tanci nezpůsobí generování Rage.


2.1.2. Schopnosti

Nazgrim používá dvě schopnosti, které nestojí Rage.

Sundering Blow je velmi škodlivý útok, který používá Nazgrim na aktuálního tanka. Uděluje velké množství fyzického damage a stackující se debuff na cíl, který snižuje jejich armor o 10% za stack. Kdykoliv Nazgrim použije tuto schopnost, získá 5 Rage. Pokud ho používá na hráče, který už má stacky, získá za každý stack dalších 5 Rage. Tato schopnost vyžaduje, aby se tanci střídali.
Bonecracker je kouzlo, které vrhá na Nazgrim náhodné členy raidu. Je to bleed efekt s průměrným množstvím fyzického damage každou sekundu po dobu 30 sekund a také to snižuje jejich maximální HP o 10%.

Zbytek schopností stojí Nazgrima nějaké Rage. Jak jsme se zmínili výše, každých 15 sekund bude vybrána nejdražší možnost, kterou si může dovolit.
Heroic Shockwave stojí 30 Rage. Nazgrim skočí na místo náhodného člena raidu, udělí velké množství fyzického poškození všem hráčům do 10 yardů a způsobí několik otřesů.
o Na zemi se objeví tři řádky ohně. O několik vteřin později tyto řádky - Aftershocks vybuchnou a udělí vysokou Fire damage všem hráčům, kteří s nimy přicházejí do styku. Nazgrim získá 3 Rage za každého hráče, který dostane poškození z Aftershock.
• Za 50 Rage bude Nazgrim vyvolávat Kor'kron Banner . Což je NPC, které nedělá nic jiného, než že způsobí, že útoky všech addů, které jsou v této době na bojišti poskytují Nazgrimu 3 Rage. Banner není třeba tankovat a má relativně nízké HP.
War Song stojí 70 rage. To je škodlivý útok do celého raidu, který způsobí, že hráči dostanou 50% svých HP jako fyzickou Damage.
Ravager stojí 100 Rage. Nazgrim hodí zbraň na místo náhodného člena raidu. Zbraň nemůže být zaměřena nebo napadena a bude neustále cestovat mezi těmito místo až do konce boje, a udělovat velmi vysokou fyzickou damage všem hráčům v 6 yardů a přidá Nazgrimu 5 rage pokaždé, když je hráč z něj zraněn.


2.2. Addi

Před pullem Nazgrima si všimněte, že je obklopen velkou skupinou Orgrimmar Faithful . Ti jsou spojeni s bossem (takže se jich nemůžete zbavit dříve, než pullnete Nazgrima), ale mají nízké HP a žádné schopnosti.
V průběhu boje, zhruba po 45 sekundách Nazgrim přivolá dva addy. K dispozici jsou 4 druhy addů a Nazgrim vždy přivolá dva z nich náhodně (i když každý pár addů musí obsahovat jednoho z každého typu, takže po prvním vyvolání páru můžete předvídat, co přijde příště za addy).

Kor'kron Ironblades
o Ironstorm , točí se po dobu 1 minuty a uděluje vysoké fyzické poškození všem hráčům v 6yd;
o Last Stand , když dosáhnou 50% zdraví, zvyší si svá maximální zdraví o 25%.

Kor'kron Assassins
o vstupují do boje ve Stealth . Nejsou vidět a jejich rychlost pohybu je snížena o 50%;
o Backstab , která uděluje obrovské množství fyzického poškození náhodnému hráči, ale pouze tehdy, pokud se jim podaří zaútočit na tohoto hráče zezadu;
o Assassin Mark, fixace na náhodné (non-tank) členy raidu.

Kor'kron Arcweavers
o Arcane Shock , přerušitelný single-target nuke, který uděluje Arcane poškození náhodnému členu raidu. Každý úspěšný zásah Arcane Shock vytvoří na addovi stackující se buff, který zvyšuje jejich Arcane damage o 25% po dobu 10 sekund.
o Magistrike je přerušitelné kouzlo, který uděluje vysokou arcane damage hráčům v prostoru a také uděluje, nějakou Arcane damage v průběhu času;
o Unstable Blink teleportace na náhodné místo v místnosti.

Kor'kron Warshamans
o Earth Shield na spojence (buď Nazgrim nebo jiný add). Tento buff léčí cíl za 5% jejich maximálního zdraví , když dostanou DMG. Lze dispelovat;
o Empowered Chain Heal , řetězový přerušitelný heal, který může zasáhnout až na 5 cílů se zvyšujícím léčivým účinkem;
o Healing Tide Totem , vyvolá Tide Totem , který má nízké HP a léčí spojence do vzdálenosti 8 yardů a to velmi masivně (30% jejich maximálního zdraví každé 3 sekundy).


3. Strategie

Přes velké množství schopností a addů přítomných v boji, strategie pro tento boj je vlastně velmi jednoduchá.
Na samém začátku boje byste měli AoE všechny Orgrimmar Faithful před zaměřením se na Nazgrima.
Zbytek úkolů, které raid má plnit, Jsme rozdělili v podkapitolách.


3.1. Nazgrim

V průběhu boje si vaši tanci musí plnit povinnost přehazovat si bosse tak, aby se zajistilo, že Nazgrim nikdy napadne hráče, který je pod debuffem Sundering Blow .
Bonecracker je schopnost, které se nelze vyhnout jakýmkoli způsobem, takže healeři jsou připraveni reagovat na ní adekvátně a healovat postižené hráče. Healeři musí být také připraveni na zvýšenou damage Nazgrima během Berserker Stance .
Další věc, kterou musí raid udělat, je držet Nazgrimovu Rage tak nízkou, jak jen to možné. To znamená, že nikdo kromě tanka by ho neměl napadat během Defensive Stance a že se všichni členové raidu dokáží vyhnout Nazgrimovým schopnostem.

Konkrétně by Nazgrimovi schopnosti měly být řešeny následovně.
• Nájezd by měly být rozprostřeny v rámci příprav na Heroic Shockwave (tak, že ne více než 1 hráč utrží zranění z přistání Nazgrima). Všichni hráči se pak musí ujistit, že jsou schopni odběhnout z místa výbuchu Aftershocks.
• raid musí zabít Kor'kron Banner okamžitě, a to zejména v případě, že jsou v současné době naživu nějací addi. Jeho HP jsou tak nízká, že trvá jen několik sekund.
• Healeři musí být připraven zvládnout poškození War Song . Raid hráči, kteří jsou zároveň ovlivněni Bonecracker jsou velmi zranitelní v tomto bodě. Veškeré osobní obranné cooldowny na redukci poškození , které mohou hráči použít jsou velmi vítané.
• Každý by se měl vzdálit a drž se dál od Ravager zbraně.
Je velmi snadné říct, která schopnost Nazgrima bude následovat, stačí sledovat jeho Rage bar před vypršením Cooling Off debuff. Například, pokud má Nazgrim 35 Rage a o Cooling Off debuff vyprší za 3 sekundy, je velmi pravděpodobné, že bude použit Heroic Shockwave .


3.2. Addi

Kdykoli jsou někteří addi naživu, měly by být nejvyšší prioritou, snad jen pokud se jedná o Kor'kron Ironblade , pak si můžete dovolit mydlit i součastně Nazgrima současně, protože tito addi jsou nejméně nebezpeční.
Kor'kron Ironblades by měli zabíjet ranged DPS hráči vždy, když dělá Ironstorm . Kromě toho byste měli být připraveni, že tento add bude léčit sám sebe, když dosáhne 50% zdraví. Tento add by měl být tankován.
Kor'kron Assassins musí být omráčen a usmrcen, tak rychle, jak to je jen možné, protože mohou snadno zabít člena raidu prostřednictvím Backstab . Je ideální, pokud nějaký Hunter v raidu může udržovat Flare tak, že je raid může vidět v Assassins Stealth . Každý, kdo je zaměřený (prostřednictvím Assassin Mark ) se musí ujistit, že k nim stojí čelem. Tento add by měl být tankován, pokud se zrovna nefixuje na náhodného hráče.
Kor'kron Arcweavers musí být interuptována co nejvíce. Konkrétně, nikdy nesmí být dovoleno, aby se jí poved úspěšný Magistrike , ale všechny přerušení Arcane Shock jsou také vítané. Vzhledem k tomu, že tento add se snaží kouzlit po celou dobu, není potřeba ho tankovat.
Kor'kron Warshamans musí být přerušeni, jako jen je to možné. Oni nesmí úspěšně provést Empowered Chain Heal , jejich Earth Shield musí být dispelnut co nejrychleji a Healing Tide Totem musí být ihned zlikvidovány. Je důležité se ujistit, že nikdy nepřivedete všechny nepřátele do blízkosti Healing Tide Totem. Tohoto adda také není potřeba tankovat.

Domníváme se, že následující prioritou pro následný kill bude nejrozumnější.
1. Kor'kron Warshamans ;
2. Kor'kron Arcweavers ;
3. Kor'kron Assassins ;
4. Kor'kron Ironblades .

Vzhledem k tomu, že Ironblades nejsou příliš nebezpeční, můžete počkat s jejich zabíjením, dokud boss nevstoupí do Defensive Stance . To vám umožní si udělat více DPS na Nazgrim, a neztratit tak moc času, kdy je v Defensive Stance a nelze na něj zaútočit.


5. Heroism / Bloodlust / Time Warp

Doporučujeme používat Heroism / Bloodlust / Time Warp , zatímco generál Nazgrim je Berserker Stance , protože on dostává o 25% vyšší damage v tuto chvíli.
Obrázek Obrázek Obrázek


Monk tank, to je něco jako pyrotechnik, jakmile ho uvidíš utíkat, snaž se ho předběhnout, protože to už jde opravdu o život.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host