Grand Empress Shek´zeer

Moderátor: Kamenitxania

Odpovědět
Uživatelský avatar
Annakunda
Příspěvky: 316
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Grand Empress Shek´zeer

Příspěvek od Annakunda » sob 02. úno 2013 3:05:00

Grand Empress Shek'zeer

Úvod

Velká císařovna Shek'zeer je šestým a posledním bossem v Heart of Fear Boj má tři fáze, z čehož se první dně střídají po 2,5 minutě ( druhá může skončit i dříve, pokud zabijeme všechny addy před vypršením času ). Tento souboj prý poskytuje velmi intenzivní zážitek hlavně healerům.


Schopnosti, spelly a mechaniky

císařovna (první a třetí fáze)

první fáze:
Dissonance Field: Boss vytvoří v místnosti 2 disonanční pole(první 2 pole po 30ti vteřinách a další 2 po 60ti vteřinách od prvních) Tyto pole negují veškerou magickou damage od bosse k hráčům, kteří v něm nestojí. Hráči, kteří se nacházejí uvnitř pole dostávají každou vteřinu damage a není možné je léčit (absorby jako Power Word: Shield jsou funkční). Disonanční pole může přetrvat do druhé, nebo i třetí fáze, ale v těchto fázích se nové netvoří. Pokud životy pole klesnou na nulu, tak pole vybuchne a dá každému hráči 200k fyzické damage, což znamená, že pole by neměli být zničená součastně.
Sonic Discharge: Zvukový výboj, který vznikne zničením, tedy klesnutím HP disonančního pole na nulu., a dá každému hráči 200k fyzické damage .
Cry of Terror: Boss si vybere jednoho hráče krom tanka, huntera a melee DPS a hodí na něj debuff , který dává přibližně 27500 shadow damage každé 2 vteřiny do všech hráčů raidu a trvá celkem 20 vteřin.Pokud se tento hráč postaví do disonančního pole, tak toto pole bude absorbovat veškerou damage, která by jinak šla do raidu ( hráč v poli damage dostává ). Životy pole, ve které stojí hráč s debuffem ubývají rychleji Boss háže tento debuff 4x během této fáze.

Dread Screech: boss každých 6 sekund zařve na dva náhodné hráče ( mimo tanka a melee DPS ). Každý z těchto hráčů a kdokoliv další v okruhu 5 yardů od nich dostane přibližně 30 000 fyzické damage.
Eyes of the Empress: Boss pravidelně hodí své očko na aktuální target. Tento efekt může dosáhnout 5 stacků. Při 5ti stacích se cíl přemění na jejího služebníka (Servant of the Empress ). Tento služebník je je imunní vůči kontrole, dělá o 200% větčí damage, o 200% více healuje a má o 300% víc HP.

Třetí fáze:
Eyes of the Empress: Toto je jediná schopnost která bossovi zůstane z první fáze. Dělá úplně to samé.
Sha Energy: Boss občas do náhodného hráče dá 40k shadow damage.
Visions of Demise: Boss každých 15 až 20 s v třetí fázi na dva hráče hodí debuff, který po 4 s aktivuje další debuff, (fear). Tito hráči se nemůžou kontrolovat a dělají damage do každého v okruhu 8 yardů od nich. Druhý debuff sa dá dispelovat.
Consuming Terror: Útok, který před sebe v určitém výseku dělá slušnou shadow damage každému, kdo v něm stojí.
Calamity: Každých 6 až 10 s dá boss do raidu shadow damage, která je rovna 50% jeho ( hráče) aktuálních HP.
Amassing Darkness: Boss bude postupně prostřednictvím tohoto spellu dělat shadow damage do celého raidu. Každý hráč z něho dostane přibližně 60k shadow damage. Čím delší bude boj, tím vícero hráčů bude takto postihnuto.


Pomocníci (druhá fáze)

Kor'thik Reaver
Poison Bomb: Náhodný hráč dostane debuff, který trvá 10 s a a dává středně velkou nature damage do postihnutého hráče. Po vypršení začne každé 2 sekundy dělat malou nature damage do náhodného hráče.
Toxic Slime: Útok, který dělají do výseku před sebe, a který dává vysokou nature damage.
Poison-Drenched Armor: dá občas na náhodného hráče debuff, který mu dělá středně velkou nature damage. Tento debuff zároveň způsobuje, že ostatní hráči, kteří se nacházeji vedle debuffem postihnutého hráče mají při každém útoku šanci dát extra nature damage.

Set'thik Windblade
Fixate: Add sa zafixuje na náhodného hráče a přibližuje se k němu o 75% sníženou rychlostí. Fixace trvá 30 s.
Dispatch: Útok, terý dělá vysokou fyzickou damage do náhodného hráče. Dá se přerušit.
Sonic Blade: Útok, který add použije proti svému aktuálnímu cíli a který přeruší spell, navíc dává vysokou damage.
Sticky Resin: Jezírko, které se přilepí na hráče, který přes něj přejde. Jezírko následně zmizí a hráč dostane debuff , který ho o 30% zpomalí a dává mu průměrnou nature damage. Pokud hráš s debutem přejde přes další jezírko, debuff zmizí a obě jezírka se spojí. Tento proces se dá opakovat 4x, to znamená, že 4 debuffy se dají přenést k jednomu jezírku. Jezírko, které se 4x zvětší se přemění na Amber Trap
Amber Trap: jantarová past, která se vytvoří z 5ti Sticky Resin. Tato past zastunuje každého adda, který přes ni projde a bude mu dávat každé 2 vteřiny damage ve výšce 5% z jeho HP. Add v ní zůstane do doby své smrti, nebo dokud ho některý z malých addů nevysvobodí

Společné schopnosti:
Band of Valor: Buff, který zvyšuje damage addů, kteří se nacházejí od sebe 8 yardů a méně, o 30%.


Strategie

První fáze

Všeobecné info:
• První fáze trvá 2,5 minuty. Boss má energy bar, který se postupně vyprazdňuje a až bude na 0, fáze končí.
• První a druhá fáze se střídají, dokud neklesne bossovi život na 30%. Pak začíná fáze 3.
• Během první fáze je boj pouze proti císařovně.
• Je potřeba udržovat rozestupy minimálně 5 yardů kvůli damage z Dread Screech

Disonanční pole a cry of terror:

• Boss vytvoří v místnosti 2 disonanční pole a to 2x během první fáze (první 2 pole po 30ti vteřinách a další 2 po 60ti vteřinách od prvních) To znamená, že raid má 60 vteřin na to, aby se vypořádal s každou dvojicí polí.
• Pole se objeví vždy na stejných místech.
• Pole mají sdílené žitoty, takže damage do jednoho jde i do druhého. Vyjímku tvoří jen damage z Cry of Terror, která jde jen do pole, ve kterém stojí hráč s debuffem.
• Polím je možné způsobit poškození jen nějakým spellem, nebo prostřednictvím Cry of Terror.
• Jakmile klesne poli HP na 0, dají 200K fyzické damage každému hráči v raidu, proto je nutné, aby nebyly zničeny ve stejný čas. To se dá dosáhnout tak, že hráči s debuffem z Cry of Terror budou chodit jen do jednoho pole. I vzhledem k nutnosti udržovat rozestup 5 yardů je lepší, když bude raid ničit to pole, které je blíže k hráči s debuffem, aby nemusel k tomuto poli běžet přes celý raid.
• Hráč, který má na sobě Cry of Terror přestane do ostatních hráčů dávat damage, jakmile se ocitne v poli, ale samotný hráč dostává kombinovanou damage jak z pole, tak z debuffu.
• Hráče v poli nelze healovat, absorpční spelly ale fungují.
• Hráči v polích z nich dostavají malou fyzickou damage a proto je nutné, aby v nich nezůstávali dlouhou dobu, protože je nelze healovat. Zároveň musí pole opustit včas tak, aby je byly healeři dohealovat před výbuchem.
• Pole nesmí vybouchnout najednou, protože to by raid nepřežil.

Tanci:
• Tanci se musí střídat po 4 stacích Eyes of the Empress, protože pátý stack by je přeměnil na Servant of the Empress, které nelze kontrolovat, mají zvýšený damage, heal a HP.
• V případě, že by tank selhal a jeden z nich se přemění, jedinou možností je tohoto tanka zabít a pak oživit, což ale není prdel, když takový tank má o 300% vyšší HP, heal a damage. Stejně by se nechalo tuto chybu napravit jen jednou, takže je to spíše wipe.


Druhá fáze

Všeobecné info:
• Druhá fáze začíná po 2,5 minutách. Trvá dokud nejsou zabiti všichni addi, ale maximálně 2,5 minuty. Pokud do této doby nezabijeme všechny addy, jdou s nami do další fáze a to bude problém
• První a druhá fáze se střídají, dokud neklesne bossovi živit na 30%. Pak začíná fáze 3.
• Císařovna na začátku druhé fáze zmizí a raid se bude potýkat pouze s addy. 2 velký (Kor'thik Reavera) a 6 malých (Set'thik Windblade).
• Cílem je co nejrychle zabít všechny addy.
• Prioritně je potřeba zabít malé addy a ty velké držet v Amber Trap

Amber Trap

Amber Trap se vytvoří z 5ti jezírek Sticky Resin.
Sticky Resin by měli přenášet hráči, kteří mají nejméně práce, nebo dokáží maximalizovat svůj výkon i během pohybu (hunter, healer, dotkar).
• Doporučením je vytvořit 2 pasti a uvěznit do nich oba velké addy.
• Vzhledem k tomu, že malí addi se vždy budou pokoušet osvobodit své velké kamarády, je nutné napřed pozabíjet malé addy. Malým addům chvíli trvá, než dokáží past zničit, proto je možnost uvěznit velké addy chvíli před tím, než malí zemřou.
• V případě, kdy jsou všichni malí addi mrtví a velcí uvězněni v pastích, je možné opět bezpečně přejít do fáze jedna, pokud by nám to trvalo déle než 2,5 minuty, protože addi zůstanou zastunovaní až do své smrti, aniž bychom už hnuli prstem

Tanci:
• Addi by měli být tankovaní ve dvou oddělených skupinách (1 veký add a 3 malí addi, nebo 2 velký a 6 malí). Zvýšená damage z Band of Valor by neměla být problém.
• Velký addi se musí tankovat vždy a za každých okolností. Velký add dává na svůj aktuální target debuff Poison-Drenched Armor.
• Velký addy je nutné otočit od raidu, protože před sebe dělají Toxic Slime:
• Malí addi by měli být tankovaní na jedné hromadě tak, aby dostávali od tanka damage z Poison-Drenched Armor.

DPS a raid:
Dispatch, který dělají malí addi musí byť okamžitě přerušený.
• Hráč, na kterého se zafixuje malý add, ho musí tahat tak, aby ho malý add ani jednou nepraštil. Kvůli DPS je ideální ho tahat v kruhu tak, aby na něj ostatní DPS dosáhli. Rychlost zafixovaných malých addov je snížená o 75%.


Třetí fáze
• Císařovna se po krátkém RP v třetí fázi vrátí. Tato fáze začíná, pokud má 30% HP a mělo by to tedy být vždy po první fázi, jelikož v druhé fázi není a damage jde jen do addů.
Tato fáze je nejintenzívnejším zážitkem z boje na healing z celého tieru 14.
• Raid by měl udržovat rozestupy 8 yardů kvůli Visions of Demise a minimalizaci damage.
• Císařovna před sebe háže Consuming Terror. Tomuto útoku se dá vyhnout, protože ho dělá jen v určité výseči.
Visions of Demise musí by okamžitě dispelnutý.
• Raid by měl být stále udržovaný na vyšších HP, protože boss v této fázi dělá celkem slušnou paseku přes Sha Energy, Amassing Darkness, Visions of Demise a Calamity. Healing na co nejvyšší hodnoty je nutný i oproti tomu, že Calamity dáva damage jen v hodnote 50% zostávajících HP hráče, protože ostatní spelly dávají fixní hodnoty damage.
• V 10 man raidu by se raid měl seběhnout na jednu hromadu za bossem kvůli AoE healu. Od raidu bude odbíhat pouze hráč, který má Visions of Demise.
• Každý hráč, který má Visions of Demise musí co nejrychleji odběhnout dále než 8 yardů od raidu a po aktiváci fearu musí být okamžitě dispelnutý (aby nevběhl přímo do raidu a dával do něj damage).
• Tanci si musí stále po 4 stacích Eyes of the Empress bosse předávat.
• Tato fáze je vhodná na odpálení hera a healovacích a damage cooldownů. Potřeba masivního healingu a následný nedostatek many slouží jako měkký enrage, protože healeři nedokáží delší dobu toto fázi přehealovat.
Obrázek Obrázek Obrázek


Monk tank, to je něco jako pyrotechnik, jakmile ho uvidíš utíkat, snaž se ho předběhnout, protože to už jde opravdu o život.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host