Four Horseman

Moderátor: Kamenitxania

Odpovědět
padouch
Příspěvky: 609
Bydliště: Praha (Cakovice)
Kontaktovat uživatele:

Four Horseman

Příspěvek od padouch » stř 22. pro 2010 21:22:36

Obecně při tomto boji platí :
1- v range bosse musí být vždycky aspoň jeden hráč
2- bossíci musí padnout v rozmezí jedné minuty , doporučované pořadí je Anshal, Nezir, Rohash
3- každý boss má svoji speciální abilitu ( ultimátku), kterou vycastí po naplnění baru na 100%, ultimátku casti všichni bossíci ve stejný čas.
4- při utimátce jsou vypnuté větrné mosty, takže přesun mezi platformami se musí provádět před ultimátkou.

Anshal - the "Life Boss",západní platforma
Soothing Breeze - Vycastí na zem zelený kruh který ho healuje ( cca 22k/sec) musí se z toho hned vytáhnout, při castění stojí na místě a v 88,88% případů, si ten kruh hodí pod sebe.
Nurture - vysumoní si 5-7 kytiček který se vrhnou na všechny co jsou na platformě..
Zephyr (ultimate) - Zastaví se na místě a castí Zephyr, po něm se vydá po tom kdo na něm má agro, musí se kittovat co nohy, kopýtka, tlapky a packy stačí a hlavní je přežít.

Rohash - the "Wind Boss", východní platforma
Slicing Gale - permanentí damage do hráčů přítomných na platformě.
Summon Tornados - vycastí cyklony po celé platformě a musí se jim uhýbat.
Wind Blast - hodí paprsek před sebe a otáčí se dokola, před paprskem se musí uhýbat( Princip jak u Mimirona při barage)
Huricane ( ultimate) - všechny přítomné na platformě vyhodí do vzduchu a praští s nima o podlahu. Všichni musí být vyhealovaní na min 75% HP aby měli šanci to přežít .

Nezir - the "Frost Boss", severní platforma
Wind Chill - debuff který se stackuje a uděluje zvětšující se frost damage
Permafrost - hodí na zem před sebe ledovou plochu, tak by před ním měl stát jen tank a rychle z ní vyběhnout
Ice Patch - terče ne zemi, ze kterých se musí uhýbat
Sleet Storm (ultimate) - masívní aoe damage, které se musí rozdělit do co nejvíce hráčů, takže kdo nemusí být v tu chvíli na jiné platformě, musí být u Nezira.

Assignments

Raid Leader: Assign one player to be the all-time Rohash tank. This player will not ever leave the platform for any reason. You should pick a ranged class who can keep themselves alive through weak to moderate damage. A warlock or any healer can handle it. Make sure they are someone aware enough to avoid tornados.

With the remaining DPS, split them into two teams. One team will go after Rohash, and the other will go after Anshal. You want 2 dps on Rohash, and 3 on Anshal (because of his adds and healing). If you are 2-healing the raid, put your spare DPS on Anshal.

Your DPS will start on Nezir and split after the first "ultimate" cycle. Order a bloodlust right after the first wave of adds die, to guarantee that Nezir takes a lot of damage before the first sleet storm. Send out a raid warning when the bosses reach 75 energy, to give your DPS a heads up and remind them to transfer to north platform.

Tanks: Figure out your strategy for dealing with Wind Chill. If one of you can get rid of it efficiently, that saves you both a lot of trouble. Frost resist is a possible option.

Otherwise, you will need to find a way to coordinate a tank swap to get rid of the debuff. You could use a temporary offtank to facilitate the transfer, such as a DK in blood presence, or a feral druid.

While tanking Nezir, always point him away from the healer and DPS, and get out of the ice patch. On Anshal, drag him out of his healing circle, and gather the adds when they spawn. Anshal will always drop a healing circle on one of his adds right after he finishes summoning them, so watch out for that. Use cooldowns to survive the Zeyphyr buff.

Healers: Healing through the AOE on Nezir is a breeze if everyone else is doing their job. If not enough people transfer for Sleet Storm, or if the tank gets too many stacks of Wind Chill, you might have a problem. Healing through Anshal is especially easy, but the melee will take heavy damage from the adds, so be ready for that. If you are soloing Rohash, bring something to read, or perhaps a snack.

DPS: Assuming you aren't the designated Rohash tank, you are starting on the north platform. Keep a close eye on Nezir's energy. When it reaches 25, immediately transfer to the west platform to kill Anshal's adds. The adds are dangerous and have to die ASAP.

Once the adds are dead, transfer back to Nezir and blow all of your cooldowns. You want to burn him as much as you possibly can through the first ultimate. Once his Sleet Storm finishes, you will transfer to your designated platform. The raid leader should have assigned you to either Anshal or Rohash.

While fighting these bosses, continue watching their energy. When they reach 80, drop whatever you are doing and transfer to the north platform to get ready for Sleet Storm. DPS Nezir while you are there, but if his health is low, be very careful not to drop him below 200k or so. You want a buffer so you don't accidentally kill him too early.

After Sleet Storm finishes, go back to your boss. Watch Rohash's health to make sure he doesn't die too early; if he gets low much too fast, transfer to Anshal to help them out. Kill Anshal as soon as you possibly can. Once Anshal is dead, kill Nezir, and finally Rohash.

7.1.2011 volný překlad Franta :)
Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Rozverná
Příspěvky: 975
Kontaktovat uživatele:

Re: Four Horseman

Příspěvek od Rozverná » čtv 23. pro 2010 7:29:29

Poznámka k Rohashovi a jeho Slicing Gale, na caster range to do mě sypal za 11-13k /dle výpisu z logu, zhruba 1,5k jsem měl resist, takže +-15k bez resistů/ furt a healoval jsem sebe a ne Yagwina, do kterého nešla skoro žádná dmg, takže i při GHW jsem byl s životama neustále mírně v mínusu a musel se přisypávat riptide, což si jinak rezervuju pro Yagwina...Zkusím oglyphovat Healing Stream Totem na resisty, jestli to pomůže.
Tornados - na caster range s odzoomovanou obrazovkou jsem neměl moc přehled, chce to zkrátit na melee a přiblížit si obraz. Kopou pryč z platformy občas, pokud je člověk blíž k okraji. Jednou za čas se ovšem stane, že to summonne přímo pod nohy, to neodkopne pryč, ale vyzvedne nad něj, asi 10sec tam visíte a je nutno se vyhealovat minimálně na 75% life /jen HoTky a instanty, casty mi to přerušovalo jako ve vortexu u Malygose/, protože až s váma praští o zem, seká to za 55k a hned začně se Slicing Gale.
Wind Blast je pěkně debilně vidět, ale dá se to....Takový skoro neviditelný Eyebeam a boss pomalu rotuje kolem své osy...
Naposledy upravil(a) Rozverná dne čtv 23. pro 2010 12:46:23, celkem upraveno 3 x.
Asparuch lvl 100,Rozverna lvl 100, Rozverná lvl 100, Kvotthe lvl 100, Aledka lvl 100, Stromovous lvl 100, Dáreczech lvl 100, Rozverka lvl 100, Rozvera lvl 36, Mnata lvl 61

padouch
Příspěvky: 609
Bydliště: Praha (Cakovice)
Kontaktovat uživatele:

Re: Four Horseman

Příspěvek od padouch » čtv 23. pro 2010 10:05:13

Nasel jsem pekne video na tankspotu


poznatky
tank a heal co jsou na Nezirovi a Ashalovi se stridaji tesne pred prechodem do ultimate faze
tak aby se sundali stacky

na ultimatku Ashala nesmi byt zadna kytka ziva
na ultimatku Nezira tam musi byt vsichni
Rohash se nechava jednomu range a jednomu healu. jeste kouknu na to co pise Rozvera tady bude zakopanej nejakej pes.
Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Revelisa
Příspěvky: 772

Re: Four Horseman

Příspěvek od Revelisa » čtv 23. pro 2010 11:22:49

Anshal tahat po obvodu platformy aby nestál v tom zelenym kruhu na zemi, když se blíží k 30 energie tak ho přitáhnout ke skoku k nezirovi, aby dps mohli hned mlátit kytky, hodit nějakej plošnej taunt a zas tahat po obvodu strašně rád házi kruhy pod kytky, snažte se aby uprostřed neměl zelenej kruh, protože v ultimce si stoupne doprostřed, po ultimce dává slušný pecky, takže healer trošku přidá s healem a tank hodí něco na snížení dmg, jak koukám na příspěvky nademnou, tak ta změna tanků nemusí být špatná, takže hned jak jsou kytky mrtvý tak healer skočí s ostatními dps a tank počká než přiběhne druhý healer a pak oba tanci skočí současně, tenhle boj je hlavně o trpělivosti, protože do 2 bosů ze 3 nejde žádná dmg a až se srazí, nazir tak se dps začnou rozdělovat na 2 skupiny a začnou mlátit další bose, před ultimkou se zase vráti k nezirovi, kde by se měli zase vystřídat tanci a healeři, to jsou moje postřehy z několika málo wipů :D
Stribrovous Warrior
Obrázek
Revlis Druid
Obrázek
Cernapacka Monk
Brewmaster Null of Luzanky
Revelisie DK
Silná Krvavá mrtvý rytíř of Luzanky

Urocissa
Příspěvky: 318

Re: Four Horseman

Příspěvek od Urocissa » sob 25. pro 2010 14:19:53

padouch píše:Rohash - the "Wind Boss", east platform
Slicing Gale - Deals weak damage to one or more nearby players. This is Rohash's main attack, as he lacks a melee attack and does not need to be tanked in the traditional sense. Any self-healer can handle the damage. A warlock is recommended, but you can try other options, as the damage is not significant.
Summon Tornados - Several cyclones spin around the platform, knocking players off and doing large amounts of damage. These are not difficult to avoid for ranged, but can be tricky for melee. For that reason, ranged classes are preferred for this boss.
Wind Blast (ultimate) - The boss fires a powerful beam-like wind blast in one direction and starts slowly rotating. This is similar to C'thun or Mimiron's laser abilities and is easily avoided.
Poznatky k Rohashovi za mě. Lock, kterého jsme naň nasadili, damage neustál. Zkoušel jsem to pak já s enha šamíkem a přestože jsem dával můj nejsilnější heal každý proc Maelstromu, bosse jsem dlouho neustál a HP mi šlo pomalu ale jistě dolů. Takže self-heal jak píší v originál návodu asi ne...alespoň ne s naším gearem teď.
Když jsem tam pak měl Rozveru na heal, tak v poho, stačilo do mě sem-tam něco nasypat. Třeba vymyslíme nějaké dobíhání healera z bosse od vedle...

Add Rohashovi ability. Slicing Gale popsal Rozvera, to prostě jede pořád. Víry jsou opravdu hnusné a mám občas problém se zorientovat. Občas ho udělá bez varování přímo pod nohy a to je hnus. IMO není lepší být melee na Rohashovi jak píše Rozvera...
Wind Blast je opravdu těžké zaznamenat. Nemít DBM, tak ani nevím, že něco takového dělá! Vyhnout se mu je relativně lehké, pokud se zrovna neotočí přímo na vás a okamžitě nezačne castit. Neutečete :(
Nejsem si jistý, že Wind Blast je jeho ultimátka. Podle mě to je Hurricane, který vás vyzvedne to vzduchu a pomalu ubírá HP. Jak nejste dohealovaný neustojíte to.

Pak tam jsou drobnosti jako když k němu skáčete od druhého bosse a vlítnete přímo do víru případně do toho blastu...
Ten kdo zná svého nepřítele i sebe, nebude v nebezpečí, ani kdyby svedl sto bitev. - Sun Tzu

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host