2. Omnitron Defense System

Moderátor: Kamenitxania

Odpovědět
Phaet

2. Omnitron Defense System

Příspěvek od Phaet » pát 17. pro 2010 9:56:34

Při tomto boji se bojuje proti čtyřem golemům: Electron, Toxitron, Magmatron a Arcanotron s tím, že všichni sdílejí život a zároveň jsou aktivní v náhodném pořadí. Každý golem má jednu single target ability, AoE ability a štítovací abilitu (viz. níže).

Každý golem má energy bar, který půjde v rámci boje dolů. Když tento bar dosáhne 50%, tak golem použije štít a nesmí se na něj útočit (viz. popis jednotlivých štítovacích abilit u golemů). V tomto okamžiku se celý raid soustředí na dalšího aktivního golema (aktivní jsou vždy 2 golemové a pouze do jednoho se dá mlátit). Následující golem, který se stane aktivním, bude označen paprskem vycházejícím ze zdi, takže se to dá snadno poznat.

Když štít dosáhne 0% tak se golem stane neaktivním. Místo něj se narodí nový a takto to pokračuje do doby, než boj skončí. Celý boj může trvat poměrně dlouho a pro healery je důležité doplňovat si manu pomocí ability “Power Generator”, kterou používá golem Arcanotron (viz. níže). Během boje se všichni rozestoupí po místnosti.

HP
32M (10-man normal)

Složení raidu (10-man)
2x Tank
3x Heal
5x DPS

Zkratky pro ability
AOE - Area of effect (AoE) ability (zaměřeno na celý raid)
STA - Single Target Ability (zaměřeno na jednoho náhodného hráče)
SHD - Štítovací ability (neútočit, přepnout na dalšího aktivního golema)

Magmatron

AOE - Incineration Security Measure
Kouzlí proudy plamene po celé místnosti (14k - 15k AoE damage za 1 sekundu po dobu 4 sekund = každý dostane cca 50k damage). Nestát v ohni! Tank se nepohybuje ani neotočí. Raid se tomuto nemůže vyhnout, musí se léčit.

STA - Aquiring Target
Golem vybere náhodného hráč z raidu a udělá na něj červený paprsek (beam) po dobu 4 vteřin. Poté zakouzlí plamen na toho hráče, kterého je nutné dost léčit. Ostatní pryč od tohoto hráče!

SHD - Barrier
Absorbuje 150,000 damage a poté vybouchne a dává 73k - 76k damage všem v raidu. Nesmí se na golema útočit!

Arcanotron

AOE - Power Generator
Vortex na zemi (modrá kola), ve kterém stojící hráč dostává 50% damage buff a má zvýšenou regeneraci many. Nesmí v něm stát boss (jinak dostává tento buff také) ! Ideální je rozdělit se do skupin, kde každá skupina půjde v rámci vortexu na jiné místo, protože abilita(-y) od dalšího golema může zranit celý raid.

STA - Arcane Annihilator
Vybere náhodného hráče, kterého zraní za 58k - 61k arcane damage. Může být přerušeno, má 1,5 vteřiny cast time.

SHD - Power Conversion
Všechna damage do golema se vrací jako magická damage. Nesmí se na golema útočit!

Toxitron

AOE - Chemical Bomb
Hodí chemickou AoE bombu po náhodném hráči, která 2x zvyšuje damage. Hráči včetně tanka musí pryč z toho mraku na zemi, na druhou stranu je důležité, aby v tom stál golem (boss).

STA - Poison Protocol
Vykouzlí 3 slimáky (ooze), kteří si vyberou náhodné hráče v raidu a půjdou jejich směrem. Pokud dosáhnou hráče, tak explodují (damage cca 100k). Mohou být zpomaleni, ale nelze na ně použít stun. Musí být zabiti velice rychle, mohou si vybrat i tanky.

SHD - Poison Soaked Shell
Na hráče, který utočí na golema se štítem, dává DoTku, která zraňuje 5,000 nature damage každé 2 vteřiny a stakuje se! Nesmí se na golema útočit!

Electron

AOE - Lighting Conductor
Tato ability vypadá podobně jako šamanovská ability Thunderstorm a zakouzlí ji na náhodného hráče v raidu (včetně tanků). Zraňuje 24k - 25k nature damage každé 2 vteřiny. Dotyčný pryč od raidu, případně ostatní hráči pryč od něj.

STA - Electrical Discharge
Vybere náhodného hráče v raidu a zakouzlí na něj Chain Lightning, který zraňuje 29k - 30k nature damage a přeskočí na další až tři hráče v dosahu 8 yardů s tím, že každé přeskočení má zvýšenou damage o 20%. Raid by měl mít rozestup.

SHD - Unstable Shield
Zraňuje za 58k - 61k nature damage. Nesmí se na golema útočit!

Video
http://www.youtube.com/watch?v=k8xa-NY7LfE
http://www.youtube.com/watch?v=dEOkETLjW10

Odkazy
http://www.tankspot.com/showthread.php? ... nse-System
http://www.wowwiki.com/Omnotron_Defense_System
http://www.25man.com/home/cata-guides/omnitron
Naposledy upravil(a) Phaet dne pon 17. led 2011 12:39:46, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
trasha
Příspěvky: 744
Bydliště: Praha

Re: 2. Omnitron Defense System

Příspěvek od trasha » stř 05. led 2011 17:24:11

Omnitron je taková zajímavá kombinace boje se 4 bossy, kdy jsou aktivní vždy pouze 2 a pouze do 1 se dá mlátit. Každý se 4 bossů má vlastní ability a způsob boje se tak neustále mění. Pořadí bossů je náhodné, na začátku uvidíte jednoho aktivního a ten začíná. HP je společné pro všechny. Po určitém čase vždy aktivnímu bossovi naskočí nějaká forma štítu a časově to odpovídá tomu, že se jiný boss probudí. Do štítu v žádném případě nesmí nikdo mlátit, ani peti.

Jsou potřeba 2 tanci, 3 healeři a alespoň 1 melee schopné interruptovat.

Po vstupu do místnosti tank pullne aktivního bosse úplně ke stěně na jedné straně. Až bude aktivní druhý boss, pullne jej druhý tank na opačnou stranu místnosti. Rangeři jsou rozmístěni s rozestupy na straně, odkud se vchází.

Magmatron
Občas zakouzlí Incineration, což je AoE do všech směrů, kromě směru před bossem a za bossem, takže se mu dá lehce vyhnout. Druhou abilitou je Acquiring Target, což je červený laser na náhodný cíl, který sám o sobě nic nedělá, ale po několika sekundách na tento cíl pošle pruh ohně, který spálí vše, co stojí v cestě. Cíl této ability tedy musí utéct nejlépe ve směru "dál do místnosti" tak, aby v cestě ohni potom nikdo nestál a zároveň nesmí utéct z range healerům.

Electron
Na náhodný cíl zakouzlí Lightning Conductor, a tento cíl pak kolem sebe dává AoE. DBM to markuje, takže určený hráč musí odbíhat. Navíc hází elektrický chain na rangery, takže ti musí mít alespoň 8y rozestupy.

Arcanotron
Kouzlí pod sebe modrý flek, který všem co v něm stojí zvyšuje DPS. Takže bosse vytáhnout hned pryč a rangeři si tam můžou vlézt. Druhou abilitou je Arcane Annihilator a ta musí být bezpodmínečně interruptována. I v době, kdy je Arcanotron aktivní, ale už se do něj nemlátí kvůli štítu, mu musí někdo tuto abilitu přerušovat.

Toxitron
Na náhodný cíl hodí bombu, která vybouchne a udělá se zelený mrak. Z toho všichni pryč. Občas vyvolá zelené bubliny (addy), kteří se zaměří vždy každá na jiného hráče. Je nutné bubliny zpomalit (hunter, mág, shaman) a pak kus po kusu zabít. Po zabití nebo pokud doženou svůj cíl, tak vybuchnou za značnou AoE dmg. Melee by se k nim neměli vůbec přibližovat.

Nezapomeňte, že kromě úvodní fáze jsou vždy aktivní 2 bossové. Jeden, do kterého se mlátí, a druhý, který má štít, mlátit se do něj nesmí, ale i tak používá svoje ability.
ex-Trasha

Frantacz
Příspěvky: 729
Bydliště: Brno

Re: 2. Omnitron Defense System

Příspěvek od Frantacz » pon 07. úno 2011 10:55:19

Tak zase přidám několik postřehů z našeho first killu:

Tady moc nejde vytvořit nějaký univerzální návod kde kdo má stát spíš je dobré vědět co na kterého golema dělat. Pro snadnější orientaci v průběhu boje pak sloužil tahák . ( viz níže )

Co je dobré dodržovat je že po celou dobu co je aktivní Arcanotron je na něho určené DPS které zkopává spolu s tankem Arcane anihilátor, v našem případě to byl Yagwin . Ta frekvence je fakt častá a těžko se stíhaj všechny. Největší problém nastane když zacastí Power generator ( kolečko na zemi = boost DMG ) a pak začne castit Arcane anihilátor, protože stojí na místě nejde ho z kolečka vytáhnout a následující pecka je fatální. V tomto případě je nutno přerušit cast.
Další věc je, že healeři si nesmí moc lézt do zelí, nebo aspoň minimálně, protože pak nestíhaj, ta DMG v průběhu boje je zatím stále hodně velká. Takže rozdělit striktně úkoly kdo healuje primárně jakého tanka a kdy primárně raid.
Bez názvu.jpg
Bez názvu.jpg (86.64 KiB) Zobrazeno 2907 x
Obrázek

Obrázek

Urocissa
Příspěvky: 318

Re: 2. Omnitron Defense System

Příspěvek od Urocissa » pon 07. úno 2011 11:20:25

Hezký a jednoduchý přehled Franto. Jen pár postřehů navíc:

1. Power Conversion, co má na sobě Arcanotron, lze spellstealnout/purgnout. Jakmile na sobě nemá ani stack tohoto, můžou do něj tank i dps určené na přerušování Arcane Annihilator opět jet damage.

2. Aby to nemátlo, Lighting Conductor má větší range než těch 8y v tabulce (ty jsou kvůli chainu), takže od raidu raději dál (ale zas ne z dosahu healu). Jak to dostane tank, melee od něj.

3. Na AOE Magmatrona zkuste střelit nějakou defense abilitu, ať ulehčíte práci healerů. Skoro každá klasa něco má.
Ten kdo zná svého nepřítele i sebe, nebude v nebezpečí, ani kdyby svedl sto bitev. - Sun Tzu

Mightyfenix

Re: 2. Omnitron Defense System

Příspěvek od Mightyfenix » pát 11. úno 2011 16:49:02

Tak já opravím pár nepřesností a přdám nějaké tipy od nás:

1. Nejde stealnout POWER CONVERSION (tedy štít), jde stealnout CONVERTED POWER. Pokud už to máte v paži, můžete dokonce tímto způsobem nabíjet svého mága. My jsme to dělali tak, že Arcan se zaštítoval, Medwed mu přerušoval Anihilator a já do něj jel melee damage, která mu nabíjela Coverted Power, kterou Dracor stealoval. Při kombinaci Arcanotron + Toxitron dával Dracor bubliny na dvě tři rány.
2. Nejdůležitější při tomhle boji je prostě zůstat v klidu. Štíty na golemech nejsou aktivní od 50 do 0, ale od 45 do 25, tedy cca. 10 sekund. Kdo si není jistý, ať raději přestane s dps trošku dříve a připraví si pozici na dalšího golema.
3. Jakkoliv se snažíme všechny golemy tankovat blíž ke zdi, Arcanotrona taháme striktně po prostředku, aby Convertory dělal u rangerů.
4. Na Toxitronovo addy se připravujeme podle DBM, tzn. melee dps si trošku odstoupí od bosse a sledují, jestli je DBM nenahlásí jako cíl.
5. Magmatronovo AoE nemá cenu ani řešit, s resistama dostane každý člen raidu kolem 20-30k.
6. Pokud to jde, snažíme se bosse aspoň na chvilku protáhnout zeleným jedem, ale není to nutné.

Ziriee

Re: 2. Omnitron Defense System

Příspěvek od Ziriee » pon 18. črc 2011 21:52:24

ObrázekOmnotron Defense System HeroicObrázek

Na heroic obtížnost se do boje opět míchá Nefarian a ztěžuje hráčům boj.
Každý "Tron" má jedno vylepšení.

Magmatron

Encasing Shadows - Nefarian zastaví cíl na kterém je Aquired Target(Ohromný plamenomet single target).Sám o sobě nedává damage , ale hráči se musí přizpůsobit k zamrazenému hráči tak aby nedostali damage.

Toxitron

U Toxitrona Nefarian bude používat abilitu Grip of Death.Grip of Death teleportuje Nefariana a následně všechny hráče doprostřed
Chemického mraku.

Electron

Nefarian mění abilitu Lightning Conductor na ObrázekShadow Conductor a úplně jí obrací.Shadow Conductor dává Shadow damage,
který se zvětšuje se vzdáleností od hráče s conductorem.Pozor.Shadow Conductor není aktivní okamžitě jak je zacastěn
Lightning Conductor chvíli trvá než se změní(někdy se vůbec nezmění) , na to je nejlepší aby nějaký priest přitáhnul Shadow
Conductor zpět do raidu a během Electrona jsou hráči na sobě.

Arcanotron

Nefarian mění abilitu Power Generator abilitou ObrázekObrázekArcane Blowback.Arcane Blowback způsobí náhlý růst Generátoru.Až bude
generátor dost veliký (17y průměr) způsobí 140k-150k damage hráčům kteří v něm budou stát.


POZOR:Nefarian pouze může pozměnit ability není pravidlo že to udělá pokaždé!

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host