10. Valithria Dreamwalker

Nový raid v patchi 3.3

Moderátor: Kamenitxania

Odpovědět
Uživatelský avatar
trasha
Příspěvky: 744
Bydliště: Praha

10. Valithria Dreamwalker

Příspěvek od trasha » stř 17. úno 2010 17:52:50

Valithria je zelený drak zraněný a uvězněný Lich Kingem, který potřebuje vaší pomoc. Cílem boje uzdravit draka na plné HP, což jí umožní se osvobodit a ukončit boj mocným AoE. Healeři se tak musí zaměřit na léčení bosse, přičemž tank a DPSka budou zabíjet vlny příchozích addů. Pro 10man by dle návodů měl stačit 1 tank, protože většina addů nemusí být tankována. 3 healeři jsou zde nutnost. Pevná pozice není, protože během boje dochází neustále k přesunům dle addů. Addi vylézají z levé a pravé "jeskyně", Valithria leží uprostřed.

Addi by se měly zabíjet v tomto pořadí:

Blazing Skeletons
Vypadá jako kostlivec, dělá kromě Fireballu ještě AoE do celého raidu Lay Waste, což je pro healery nejhorší a musí se na chvilku věnovat raidu a ne bossovi. Musí jít hned dolu. Netankují se.

Suppresor
Takoví malí mrštný potvory, vypadají jak Ambusheři přes Rotfacem/Festergutem. Ty jdou rovnou za Valithrií a channelují na ní healovací debuff, proto se musí hned sundavat. Netankují se.

Risen Archmages
Vypadají jako Kel'thuzad, prostě lichové. Mají hnusné kouzelné ability, Frostbolt zraňuje a zpomaluje celý raid (dá se a musí být přerušován), Column of Frost udělá na podlaze 2 žlutá kola, kdo v nich bude stát za 2 sekundy, toho to vystřelí do vzduchu a nebude moct kromě zranění pár sekund nic dělat. Poslední abilita je Mana Void, což je velké fialové kolo na zemi, kdo v něm bude, přijde o manu. Takže pořád koukat pod nohy (i healeři)!

Blistering Zombies
Vypadají a chovají se podobně jako Deformed Fanatic u Lady Deathwhisper. Takže rangeři je musí rychle sundat, v okamžiku smrti navíc vybuchují, takže všichni se mějte napozoru.

Gluttonous Abominations
Staří známí tlustí. Abominace se tankuje. Tank je otočí od raidu (dávají zranění do kuželu před sebe) a zabíjí se až jako poslední, protože jinak jsou vcelku neškodní. Po smrti se z nich stanou malí červíci, které by měl tank také nabrat, ať zbytečně nekoušou a nepřerušujou healery.


Pro healery je zde důležitý mechanismus získávání buffů. Čas od času Valithria vykouzlí 3 zelené portály do Emerald Dreamu. Chvilku před objevením portálu je místo kde se objeví znázorněno zelenou tečkou (na videu je to vidět). Po objevení portálu vždy 2 ze 3 healerů odejdou do snu, kde budou "lovit" obláčky Dream Clouds. Ve snu se pohybujete normálně ve všech osách, je dobré získat co nejvíce obláčků, protože za každý dostanete 10% healování navíc a mana regen. Pro 10man je použitelná taktika, kdy jeden healer je primárně určen na healování bosse (ideálně paladin nebo shaman) a do snu jde vždy, s ním jde na střídačku vždy jeden ze zbylých healerů a ten třetí zůstává a healuje raid. Na bosse fungují všechny záchranné healovací ability a je dobré je používat (Lay on Hands, Guardian Spirit, atd.)


ex-Trasha

feorne
Příspěvky: 105
Kontaktovat uživatele:

Re: 10. Valithria Dreamwalker

Příspěvek od feorne » ned 28. bře 2010 21:31:37

Chodíme to na 3 healy s tím že jeden healer leze do každého portálu který se objeví a primárně healuje bosse v naší skupině to dělám já s druidem takže nahotkuju bosse a sem tam healnu i někoho v raidu popř házím do raidu Wild Growth, nutné je využívat každého portálu jinak stacky spadnou. V portálu se mi nikdy nepovedlo nastackovat za jeden vstup 10 stacků, to mi přijde na 10man spíš náhodné pokud trefíš víc obláčků najednou, normálně dám tak 5-7 stacků za portál. Když je boss full tak mívám okolo 25-30 stacků.

Mightyfenix

Re: 10. Valithria Dreamwalker

Příspěvek od Mightyfenix » pon 13. zář 2010 12:58:38

Poznatky z HC modu:
- dračici konstantně HP ubývají
- v portálech se vyskytuje damage (od křídel a tak), je tedy nutno se v portálu healovat (Dexx by mohl vyprávět, když vylezl z portálu, spadl na zem a odešel v pánu :-) )
- všichni mají víc HP, je tedy třeba propracovanější systém zabíjení a dobře naladěný Teamspeak
- červy z Abominace dávají na tanka nepříjemný stackovaný debuff, je dobré pomoci tankovi dobře mířeným AoE - uvolníte mu tím ruce (tlapky) viz. dále
- Risen Archmage - nutno přerušovat Frostbolty, ty po zásahu žerou manu a tady je to fakt průšvih - doporučuji regulérně tankovat
- Blistering Zombie - hezká je ping-pong taktika mezi hráči, kteří mají k dispozici taunt, na druhou stranu, tank bez debuffů od červů ho může v klidu tankovat a výbuch ho neohrožuje na životě - doporučuji regulérně tankovat
- Blazing skeleton - i zde doporučuji tankovat, on totiž taunt na chviličku přeruší "usazování" skeletona do pozice a o moment oddálí start castění Lay Waste. Nehledě na to, že damage od tanka může taky pomoct (i když našim tankům v Modré se může o skutečném DPS pouze zdát :cry: )
- trpělivost - celý boj je postavený na trpělivosti raidu. První pozitivní výsledky healu se začínají projevovat teprve po 3 až 4 minutách, do té doby se mrskáte kolem 50-55%. V okamžiku, kdy healeři dostanou dostatečný počet stacků, začne se to k lepšímu obracet, ale prostě to fakt trvá. Tady víc než kde jinde platí, že striktní dodržování taktiky se nakonec vyplatí.

:!: Některé nápady (c) iTomB
:!: Na mou žádost odstraněn následný Flame, díky Trasho

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host