10man HC

Postavte se nejobávanějším soupeřům v Northrendu

Moderátor: Kamenitxania

Odpovědět
Uživatelský avatar
trasha
Příspěvky: 744
Bydliště: Praha

10man HC

Příspěvek od trasha » pon 12. říj 2009 16:15:08

Trocha popisu k hard módu Kolosea. Všichni bossové i addi mají pochopitelně víc HP a dávají větší pecky, ale to je samozřejmost.

Northrend Beasts
Největší rozdíl je, že potvory za sebou napochodují v pevně daných intervalech a nečeká se, až první umře, aby přišel další. Dost často se tak stává, že hadi se připlazí ještě když se dodělává Gormok, atd. Na celý boj je mnohem méně času, takže je naprosto primární pořád dělat damage do bosse a ani na chvilku nepolevit, natož umřít. Smrt jedné postavy znamená nestihnutí enrage a wipe.

Gormok
Všechny ability zůstávají, pouze vše zraňuje podstatně víc. Tanci si předávají Gormoka po 2 Impale, s časem mu narůstá buff, který jeho damage ještě zvyšuje, takže to bude pro healery těžké. Proto se nemůžou zdržovat s někým, kdo leze do ohňů, apod. Pozice a taktika je jinak stejná jako v normalu.

Acidmaw/Dreadscale
Na rozdíl od normalu, zde dostávají každý debuff minimálně 2 postavy. Je tak důležité celou dobu boje udržovat rozestupy 10 yardů. Zranění, které dávají hadi před sebe, je mnohem vyšší, proto je zvlášť pro "kapesníky" smrtelně důležité před ně ani na chvilku nevlézt, hlavně pozor při shazování toxinu u tanka Dreadscalea. Z jedových rybníčků se musí také okamžitě vylézt, protože kromě zranění dělají i DoTku, navíc rybníčky mizí pomaleji, takže ke konci boje je těžké se jim vyhýbat. Do toho se také přiřítí Icehowl.

Icehowl
Všechny ability zůstávají, pouze postavy už nedostanou po omráčení Speed buff. Utéct se tak musí vlastními silami, navíc v případě zabití postavy už Enrage buff nejde shodit, takže to je v podstatě wipe.

Lord Jaraxxus
Hlavní rozdíl je v tom, že vyvolaný portál, resp. sopku, je nutné zabít, jinak bude chrlit další a další addy. Opět je to DPS race, protože pokud se portál "nezabije" okamžitě po vyvolání, vypustí 2 Mistress of Pain a je vymalováno. Dle některých rad zde stačí 1 tank, který tankuje všechno, a ostatní mastí DPS, primárně do portálu/sopky, pak addů a nakonec bosse. Důležité samozřejmě zůstává healování debuffu s lebkou, přerušování Fireballů a shazování buffu z bosse. Pro castery je také podstatné udržovat 10 yardů rozestupy kvůli Lightningu. Obecně je Jaraxxus označovaný jako nejjednodušší hard mód v Koloseu.
ex-Trasha

Uživatelský avatar
trasha
Příspěvky: 744
Bydliště: Praha

Re: 10man HC

Příspěvek od trasha » sob 07. lis 2009 1:24:35

Championi a Valkýry
Vesměs se liší jen v detailech oproti normalu, taktika zůstává stejná.

Anub'arak
Tady je jediný, zato podstatný rozdíl. Na celý boj je jen 6 permafrostů. Nejjednodušší způsob hraní je zerg bosse, který vyžaduje maximální DPS a povolí bossovi jen jedno zahrabání. Na to těch 6 ledů stačí. Grupa se tak skládá z 1 tanka, 6 DPS a 3 healeři nebo 2 tanci, 6 DPS a 2 healeři. Možná bude fungovat i 1 tank, 7 DPS a 2 healeři. Tank stojí celou dobu s bossem na ledu, natáhne na sebe i addy, raid potom AOEčkuje. Před impale se normálně zdrhá na led, pokud se někomu povede utéct a použít bublinu/led/shadowmeld, jedině dobře. Aspoň jeden permafrost musí zůstat na další várku addů. Po swarmu už se na addy prdí a nuke bosse. Jo a nikdo nesmí umřít ;)
ex-Trasha

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host