Thorim

V titánském komplexu se děje cosi nekalého

Moderátor: Kamenitxania

Odpovědět
Uživatelský avatar
Therak
Příspěvky: 81

Thorim

Příspěvek od Therak » ned 24. kvě 2009 17:22:37


Zlatacka

Re: Thorim

Příspěvek od Zlatacka » ned 24. kvě 2009 17:39:43

Jormungar & Mercenaries
První je jednoduchý pack, který nedělá nic extra jen je zapotřebí se už před jeho doražením nachystat na pokračování kdy se otevře brána k cestě za Thorimem ale také začnou naskakovat NPC do arény.


Aréna
Do arény kam Thorim navíc občas hodí svý kladivo, případně nabije jeden z orbů okolo ní (od obojího utíkat) začne naskakovat hromada NPC:
Krom toho občas na někoho hodí miniboss Rune of Detonation , ta ho stunne na místě a on za chvíli vybuchne za cca 12k

Dark Rune Acolyte - healer, kterýho je zapotřebí zabíjet jako prvního
Greater Heal - velmi silnej heal, kterej se musí přerušit 2 sec cast
Renew - hotka - měla by jít purgovat a spelstealovat
Holy Smite - průměrně 8,5 tisíc dmg za 1,5sec cast

Dark Rune Champion
Whirlwind - Velmi nepříjemné a smrtící AOE - držet se od nich dál
Mortal Strike - klasika dmg a redukce healu
Charge - poměrně silná dmg až 5k a k tomu stun na 2 vteřiny

Dark Rune Commoner
Low Blow - stun dmg a debuf na dmg dealt o 3 procenta na 20 vterin

Dark Rune Evoker
Runic Lightning - cca 8,5k Nature dmg 1,5 sec cast
Runic Mending - zase heal ale predevsim hotka, musi se purgovat spellstealovat
Runic Shield - absorb - spellsteal nebo purge

Dark Rune Warbringer
Aura of Celebrity - aura co bufuje dmg je dobry si je pred koncem Mindcontrolnout a zvednout tak dmg raidu
Runic Strike - Nature dmg do tanka

Iron Honor guard
Cleave - klasika
Shield Smash - dmg a stun na 3 sec
Harmstring - dmg a zpomaleni

Titanium Stormlord
Cyclone - obdoba whirlwindu ale nature dmg

Tunel
Primárně lidi co nemají counterspelly mají dobrou direct dmg a slabší aoe se odeberou bránou vlevo kde je čeká.
Dark Rune Thunderer - jen dmg do tanka
Iron Ring Guard - dotka do tanka, která spadne po jeho dohealování, debuf na armor a aoe knockback
Ancient Rune Giant - Runic Detonation, kterou občas hodí i do arény a zase aoe knockback
Runic Colossus - nejhorší je Runic barrier - vrací dmg , a klasickej cleave
Plus se tam nabíjí blesky, který jdou buď vlevo nebo vpravo a je zapotřebí jim uhýbat

Když dojdeme k Thorimovi jsou tam na zemi kola, který dávají paralýzu, dají se obejít okolo stěny


Tímto se spustí fáze boje se samotným Thorimem
Chain lightning - větvící a násobící se blesk, je nutný se rozestoupit
Lightning Charge - začne natahovat energii z těch koulí okolo arény a v té výseči to dává dmg navíc mu to zvedá dmg, obdoba jednoho z bossů v Ocullusu
Unbalancing strike - DMG , ale hlavně debuf -200 defense na tanka na 15 vteřin, musí si to následně vzít druhej tank


Taktika ve zkratce tedy závisí na schopnosti rychle projít tunelem , kde se vyhýbá bleskům a zbytek je na healu
v aréně je situace o dost nepřehlednější a je zapotřebí krom dobré pacifikace nepřátel jejich likvidace i kontrolovat jejich healy a uhýbat před abilitami, které tam do prostoru háže Thorim a Ancient Rune Giant.
poslední fáze už jen rozestupy uhýbání z prostoru kudy nasává dmg a střídání tanků

Vďala za taktiku GM guildy Zlaty Kruh, Perthovi, EU-Thunderhorn

Zlatacka

Re: Thorim

Příspěvek od Zlatacka » ned 24. kvě 2009 17:57:51

A par postrehov :
-Hodir je lahsi (jj ja viem velmi inteligentny postreh)
-da sa to dat aj bez toho aby ste vedli o vsetkych abilitach, ktore robi kde ktory mob, po patchi sa to nerfovalo zas raz
-a teraz tie uzitocne postrehy, je velmi dobre a uzitocne mat v arene healerov, ktory dokazu behat -> maju dostatocny pocet instantov, takze im az tak nevadi zvysenie cast timu kvoli hammeru
- zide sa tank s velkym aggro pullom, no popravde, warrior je na tom dost divne, kazdopadne idylka je to s paladinom, alebo DK.
- cim viacej aoe stuntov v arene tym lepsi je zivot (Frost nova, nejaky stunt od lock, ktory netusim ako sa vola, my sme mali aj kravy, takze dupanie do zeme atd. atp.)
- kvoli aggru je dobre stat na kope, co pomoze tankom, avsak v podstate znemozni uhealovanie raidu, my sme to robili asi tak, ze sa stalo nakope a v momente, ked pribehol velky ujo s cleavom tak sme sa rozostupovali.
- cim rychlejsie sa prejde tunel, tym mensie bude utrpenie ludi v arene, fakt, tam dole je to hrozne, tak majte srdce, 2min sa v podstate daju vydrzat, 40s pred koncom Hard Mode to zacina byt peklo, bohuzial pokial ten Hard Mode nechcete spustit, musite vydrzat 3min.
- v porovnani s 1. fazou (arena/tunel) je 2. faza uplne trapna, staci ked vydrzite v arene, pokial neposkace zvysok raidu dole a nezabiju sa zvysni addi, pointa 2. fazy je vyhybat sa vsetkemu co sa objavi na zemi a v okoli, nejaky ten rozostup a striedanie tankov.
- holy paladin jednoznacne do tunela, do areny aoe healy.
- aj roguna vie robit aoe ~~

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host